Kaip įtraukti mažuosius skaitytojus į skaitymus?

Kaip įtraukti mažuosius skaitytojus į skaitymus?

Kaip įtraukti mažuosius skaitytojus į skaitymus? Pasirodo tereikia tik sugalvoti papildomų veiklų, ir skaitymai bus įdomus, smagūs ir tikrai naudingi.

Žiežmarių gimnazijos trečiokai kartu su mok. Lina Jurevičiene ir būsima mokytoja Aukse Jokniene Žiežmarių bibliotekoje turėjo galimybę išbandyti ir adatos smailumą, ir pasiklausyti klasės draugo pristatymo apie jau perskaitytą knygelę.

Vaikų darbui su adata ir sagomis pagelbėjo siuvėja Violeta Garškienė. Ji kiekvienam vaikui paruošė medžiagos gabalėlį su prisiūtomis sagomis kaip pavyzdį. Tad vaikams beliko išsirinkus pačią pačiausią sagą ( o jų buvo tikrai daug), ją prisiūti.

Visų džiaugsmui, savo prisiūtas sagas, knygų skirtukus, vaikai išsinešė į namus.

Dar vieni trečiokai, bet jau iš mokyklos darželio ,,Vaikystės dvaras”. Trečiokai ir mokytoja Rūta Ašmenienė nešini savo sagomis,  atkeliavo į biblioteką antradienio rytą. Susipažinę su knygos istorija, autorės knygelių atsiradimu, vaikai kaip ir knygos Sagutė, savo fantazijos vedini kūrė atvirukus tėčio dienai. Atvirukuose – sagutės. Pasirodo, jos gali būti puiki priemonė kuriant ir atvirukus. Ir ko tik vaikų fantazija nesugalvojo… gėlės, žmogeliukai, mašinos, gamtos vaizdai, šypsenos, mašinos.

Dar kartą ačiū  Violetai už sagas, kurios atranda dar vieną savo paskirtį.

Vaikai išsinešė savo pagamintas atvirutes, ir dovanų gautus knygų skirtukus.

Pasirodo, kad knygų pristatymai gali būti ne tik skaitymais, aptarimais. Bet įvedus smagias veiklas,

Arina Keturkaitė